Hösten har satt igång!

2012-08-28 23:44:00

Nu har man slagit sig till ro i lägenheten igen och känner sig som hemma. Det tar ett tag att känna lugn igen och kunna slappna av på en annan ort. Nollningen för de nya ettorna är igång och flera sittningar hålls med klassen riktigt roliga sådan är det också! 
Idag har det varit en riktigt chill dag, drog ner till stan och hälsade på jobbet för att få höstens schema. Detta året kommer jag jobba mer än vad jag gjorde förra men jag har riktigt roligt på jobbet så tror inte det kommer vara några som helst problem. Om en vecka har mina kurser startat på riktigt och jag känner mig riktigt laddad. Blir nästan lite rastlös av att gå runt och inte göra någon "nytta". Att gå på stan varje dag håller inte i längden, i alla fall inte för plånboken! 
Bilder från Dam- och Temasittning. 














P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback