Elev blir student

2009-06-13 00:04:11

Visste ni att när man pluggar på högskolan och går ut 3:an blir du student och kommer härmed aldrig mer kallas elev  ?Jag är fortfarande elev i ett år framöver. .

Dagen har ägnats till alla 3:or som slitigt 12 år i skolan. De hade stora leenden på läpparna och "för vi har tagit studenten .." låten hela dagen( i alla fall gick min bror och nynnade på denna låten hela dagen).

Alltid lika svårt att göra beslut när det finns val, men idag blev det ED:s utspring vilket var toppen !
Sen bar det av hemmåt med släkt och vänner och inväntan på vår student Kristofer.
Många vänner tog studenten idag och tyvärr kan man inte åka runt till alla, hade ju ändå kära bror hemma som man ville ägna denna dag till.

Ni ska veta att jag ägnade alla er som inte fick ett besök idag en tanke, hade hemskt gärna kommit annars !

Dagens pictures :


Emma & oskar med klass


Bror med klass


Brorsan


Sebastian


Brorsan


Sebastian
& Anton


Robban & Putte


Brorsan

Nu ser man fram emot ett sommarlov tillsammans med vännerna och det är först när vi börjar skolan som  ni kommer känna skillnad !

Imorgon blir det jobb och troligtvis nyhem på kvällen, beror lite på hur länge jag ska jobba !

Ha det underbart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback