Har man underbara vänner är det bara att lee

2009-06-07 16:55:40


Toppen helgen , känns som man kommer leva på moln ett tag nu.
Ni gör mig glad vill jag verkligen säga.

Helgen började med att den snyggaste chauffören kommer och hämtar upp med sin fina bil som bär av mot göteborg. Där börjas det med shopping undertiden några uppvaktar sin kära studentkompis. Blev inte jätte mycket shoppat men lite minsann!
Vi 3 som gick på stan slog oss ner på Fröken olssons café, vilket är hur mysigt som helst. Gå dit !

Gänget återsamlades för en konsert med Elefant. Man blir så glad av deras låtar.
En utav favvosarna är ju så klart :



"Vill du bli min sagotjej så är jag din superman "

Superbra vad de .. Sen var det prat och mackor i sångarens lägenhet.
Så mycket sömn den natten vet jag inte om det blev även om jag var den som fick mest för att man inte har några svårigheter att somna med prat och ljust rum !
Nationaldagen till ära spenderades på liseberg med de bästa och vi hade så otroligt kul. Dock har jag inga bilder där ifrån för att jag blev lite små lack när jag tappade min kamera i marken och trodde den sprack med som tur var blev det bara sprickor i UV- skyddet som nu ska bytas ut. Hedan efter ska jag köra med kameraväska. 
 
Kvällen bar av mot Picknick-festivalen där vi än en gång var trogna fans till Elefant. Vi sa hej då till våra nya vänner och satte på dunk i bilen hem..


Bilresan (Johanna&Jag)


Där det bjöds på djupa samtal och god mat


Första konserten med Elefant-gänget


Elefant-konsert


Lydia Och bella


Allt kan sammafattas med en SUPERDUPERBRA helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback