let the sun shine

2009-06-08 23:21:44

Idag har det varit en schema  full dag då man började med ett serriöst samtal med en kommunanställd angående projektarbetet vilket gav oss mycket hjälp!

Man har också fått veta lite olika betyg och jag känner att jag gjort mitt bästa och är nöjd, vilket är huvudsaken. Skolan drar verkligen mot sitt slut nu och man känner spritten i benen efter alla härliga utflykter och picknicks som jag kommer spendera med härliga människor. Look forward !

Sen blev det bak och Hårklippning på eftermiddagen med Annie. Det var jag som klippte håret måste jag tillägga och hon blev ganska nöjd, och jag litar på hennes ord.

Kvällen spenderades med kemibankett som avslut på året och 3:orna tackades av bland annat.



Måste också säga grattis till min bror som blir 19 år idag. Tiden den går fort och snart är jag 18 .  .

Nu får man tänka på morgondagen och hoppas ditt liv lever lika bra som mitt gör !
Man är ju tacksam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback