Lov på riktigt

2009-06-11 17:43:47

Nu är det 1 sista sommarlov som väntar, detta lovet kommer bli så sjukt bra känner jag redan nu !
Skolavslutningen var ganska kort och intensiv vilket är positivt. Sen blev det fruktsallad och glass med klassen som våra kära lärare hade gjort åt oss.

Imorgon är det studenten och vi ska ha lite studentmottagning för min bror.
Ska bli sjukt kul att se er springa ut med ett leende på läpparna och lyckligare än någonsin.
Jag måste ändå säga att jag gillar mitt sista år i gymnasiet, man får verkligen ta vara på den sista skoltiden fast det kan vara kämpigt ibland.
Pluggdagar med vänner + bak + mys = Guldvärt

Ne nu ska jag fortsätta med förberedelserna och hjälpa la famille.
Ha det underbart och njut av livet ♥




Hittade en härlig bild på mina syskon när man skulle leta fram lite gamla kort. .
sommaren -06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback