sommarlovet fortsätter . .

2009-06-16 22:32:20

Idag kan man väl säga att man haft 2 riktigt goa sommarlovsdagar, med sol. Så länge vädret är på topp fortsätter morgonprommenixarna innan frukost vilket är en bra start på dagen.


Även denna dag fick sin promenad i solen med short och linne (sommarstämning). Frukosten tog jag på balkongen i en skön "långstol" (eller vad det heter) tillsammans med tidningen. 

Komentarer som kläckts hela kvällen av familjen har varit  "vad röd du är" och orsaken är troligtvis att vi spelade vollyboll på vätterstranden ett gäng utan solskydd och solen gassade på. Sjukt gött var det och sommarkänslan var total, var bara lite trött så min plats på handduken var också uppskatttade.



Kvällen avslutades med korpenmatch, resultatet blev 3-3 dock borde vi verkligen ha vunnit men bättre än förlust. Planerna var sen att dra ut till Nyhem men skjutsen strulade och bra var kanske det för är så sjukt trött och ska lägga mig tidigt så man får en toppendag imorgon också. Blev helt enkelt filmkväll hemma och lite snacks på det, me like !

Imorgon ville mamma åka in tidigt till Nyhem, men det vet jag inte om jag ställer på. Får helt enkelt se dagen imorgon när den väl kommer. Jag är i alla fall hundra på Samuel Ljungbladh imorgonkväll, kommer bli nice.

Lovat mig själv att jag inte ska vara så aktiv på bloggen denna sommaren för datorn ska vila och det förhoppningsvis fina vädret ska utnyttjas. Will see about this !

Njut av sommarens goda dagar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback