The adventure

2009-06-09 23:05:58

Idag ska bror och jag ut på en lite utflykt. Jag ska hjälpa han att hitta något fint på brothers och han ska sedan hänga med mig och hämta ut min lagade telfon var planen.
Vi kom ända till a6-city där vi blev stående med punktering och båda kollar på varandra med ett leende på läpparna och börjar ånka för att vi förstår vad som måste göras. Byta däck !
Vi ringer PA som lungt och sansat berättar hur vi ska gå till väga, jag har alltid undrar varför PA dragit med mig när han ska byta sommar-vinter däck, men nu förstår jag.
Vi gör som han sagt  till oss och skruvarna hade inte rubbats på ett tag kan man säga. Vi insåg att vi behövde lite assistans och ringer goingen Art som  snällt kommer och hjälper till.
Vi kom en god bit på väg men PA fick komma och fullfölja det hela. Vi hade faktiskt klarat det själva egentligen !
Sicket äventyr vi var med om, hemfärden var inte heller den smidigaste hehe.

Det hela gick inte utan svårigheter men vi klarade det i alla fall tillslut  :)

Man slutar ju aldrig förvånas över ena dagen till den andra. Man kan ju undra vad för kul som händer imorgon . . Det får ni helt enkelt läsa om då !
pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback