Peut-être

2009-06-01 23:25:00


Laurie et Nicolas
 


ikväll var det avskedningsfest för de franska. Vi fick bland annat smörgåstårta som varken var en höjdare hos svenskarna eller fransoserna/fransyskorna.
De är faktiskt lite crazy, ett och annat skratt blir det vill jag lova !

Sista morgonen som jag vaknar upp med "have you slept well?"  är imorgon. Måste upp väldigt tidigt och säga Farväl av henne , vid 6 går bussen till flyget.
Hennes picknick för dagen får bli de populära pappa-pannkakorna, det gillade hon allt !

Sen är det bara tagga för balen på eftermiddagen ! Be there

Kommentarer
Postat av: A

åhh var ledsamt att hon har lämnat sverige!

2009-06-02 @ 13:40:26
URL: http://annniie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad kul, jag åkte buss med hela det franska gänget igår till A6! Och de handlade av mig dessutom på Ur&penn ;)

2009-06-02 @ 23:54:05
URL: http://ammandda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback