life is back

2009-05-21 09:09:45

Nu har jag varit lite inaktiv här på bloggen ett par dagar känner jag, men det har varit så sjukt mycket att göra hela tiden.

Jag och min lilla syster fick ett ryck i måndags kväll och bestämde oss för att baka bullar, så kul hade vi och mysigt vad det också .. Bullarna var med olika fyllning: Mandel och vaniljsocker, kanel och kademumma, vaniljsocker och socker. Mums så goda de blev, de är perfekta nu till picknicktiderna ! För sånt gillar vi
Ibland är man glad att man har en ganska go syster ändå !





I tisdags var det serietisdag men det blev inget GG för mig, vilket betyder att jag sparat ett underbart avsnitt som jag kan se när jag vill. Jag och A stack hem och bakade (som vanligt) och pluggade endel inför det absolut sista biologiprovet. Det blir så mycket roligare när man pluggar tillsammans.
Vi bakade goda pannkakor med dinkelmjöl vilket var minst lika gott som vanliga och så la vi på hackade mandlar, honung och banan,. Det borde du prov säger jag bara.
Kvällen spenderades med match vilket gick ganska bra men vi höll inte ut ända till slutet. Nästa gång tar vi dem





Vi konstaterade i skolan att vi har 11 dagar kvar i skolan "amazing" och bara 1 kemiprov kvar sen är det glid!

Nu ska jag äta mig en god frukost ha en underbar dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback