the day

2009-05-31 01:23:37



Idag har man utnyttjat sin födelsedagspresent och gjort lite manikyr, tack tjejer !
Annars har det varit stan och solen som gällt. Vi tog oss en prommenda hem från stan med en snabb visit hos mina torgetpolare, Ma copine fick tillochmed lite bullar med sig (hon blev glad).
Vi var båda trötta efter den ganska hårda veckan och somnade i solen efter lite fotbollslirande.
 
Kvällen spenderades efter mycket mat på Palas, på Rix fm festivalen där man träffade många man intre brukade träffa, vilket är väldigt kul!
Fick lite tid själv och umgicks med människor jag gillar innan det blev engelska/franska igen.

Imorgon är det kanot i det strålande vädret som gäller, ser till och med fram emot det lite. Hoppas det blir en lyckad tur, men bada det vill jag inte !

Undra om hon trivs ?

Nu kallar sängen och glöm inte MORS DAG !

Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

jag fick permission :D haha. var så ledsen för att jag var tvungen att sitta hemma så jag fick ta mig ut en stund i alla fall :) så najs! vi hade det mysigt hos arthur :) hade du det bra? kul att träffa dig vännen!

2009-05-31 @ 09:37:06
URL: http://beasmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

Go around! inte goes around!

2009-05-31 @ 17:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback