bar'fot

2009-05-17 13:07:13

Dagen börjar mycket bra, tillochmed med en joggingrunda i det soliga fina vädret. Känslan efteråt är underbar och förhoppningsvis forsätter dagen lika bra som den började.

Igår var mycket trevligt och oj vad bra de var ..
Men jag vet ju helt klart vem som var bäst och det vet du med !! Bilder kommer senare batteriet är dött

Efter den fina modevisningen var vi ganska frusna och hoppade in i bilen som hade destination "Max". Oj vad jag frös vill jag lova mina händer var lite smått blåa och fick värmas med närkontakt. Men det har man ju blivit van vid nu hehe

Idag ska det nog bli pluggande på balkongen för nu är det bikiniväder och hoppas att det stannar. Ikväll får det nog bli en myskväll innan denna "jobbiga" vecka framför mig med hela 3 dagar i skolan.
Frukosten kallas ha det underbart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback