We are free

2009-05-23 20:09:54

Idag var det tänkt att det skulle bli en effektiv pluggdag men icke sa nicke mycket annat som var roligare !

Började med att göra min syster en tjänst och lockade henne hår. Fint blev det men som man brukar säga: Ska man vara fin får man lyda pin. Det kan jag lova att hon fick för det första jag gjorde var att sätta järnet mot hennes arm och ge henne ett fett brännsår, men det går ju bort tills man gifter sig som man brukar säga :)

Till och med jag blev sugen på lockar tillslut.
 

Sen blev det prommenixen med den gladaste tjejen, vi tog även lite bilder som ni kanske kan få se en glutta av sen .
Men nu ska jag dra vidare .
Hoppas du har en bra lördagkväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback