Wet

2009-05-28 14:47:08

Känner att man kanske borde lägga in lite engelska här i bloggen nu när det är det som gäller här hemma.
 Inte detta inlägget men kanske kommer ; )

Förövrigt är jag inte helt glad som morgonen, allt går utför. Sitter här dynblöt efter en cykeltur hem från skolan. Det regnade inte när jag började cykla men när jag kommit halvägs kom skyfallet !
Sista lektionen var Favorit franska och vi var precis klara med ett tråkigt arbete och började andas ut. Gissa vad : Joo klart låser sig datorn och allt försvinner, börjar man gråta eller?

Nu får jag ladda om för snart ska man ner på balen (hoppas utan paraply), men första ska jag hämta upp min lilla kompis.


Det är nu man behöver dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback