Gran Canaria

2010-02-21 15:10:36

Nu sitter jag invirad i en filt hemkommen från varma Gran Canaria.
Vi har haft en underbar vecka med drygt 20-30 grader i stort sätt varje dag. Vädret har däremot växlat från dag till dag och från stund till stund. Ena tiden var det kok hett, sen drog det om till stormvarning.
Jag låter bilderna tala för sig
Mycket sol och bad:








Playa del Ingles:






Mamma satte sig och njöt en stund av solen


Syster och jag på Maspalomas stranden, som liknade en öken.


Malin på Maspalomas-stranden(öken)




Njutning av sista solen , då vårt plan var försentat på grund av snöovädret här hemma.

 

En utav alla promenader bland bergen med kanon utsikt!




Vädret växlade som sagt, stormen tog över en stund och stolar, parasoll m.m flög över hela terassen.


Malin, Mamma och Jag

Det får räcka med bilder, nu efter några timmars sömn ska jag nog ge mig ut och pulsa lite i snön. Men första ska pappa bjuda på en ny morotssoppa han har hittat recept på.

Hoppas du har haft ett lika kanon lov som jag har <3


Kommentarer
Postat av: bella

fy va härligt det ser ut!! :) jättefina bilder!

2010-02-21 @ 15:31:50
URL: http://bellanotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback