Dream goes wild

2010-01-02 23:00:38

 

Sitter nu och kollar igenom gamla bilder då man fortfarande var lite brun och fräsch. Vilket glädjer en och man längtar redan till nästan sommar.

Annars är det väldigt underbart med en riktigt kall och härlig vinter som innebär både kalla promenade med alltid dubbelt så mycket kläder än annars, längdskidor och skridskor. Än har jag inte hunnit ut i spåret men är ett måste som ska ske innan lovet är slut. Efter promenaderna är man alltid en lite isbit, då fötterna tinas upp på golvvärmen efter 5 minuter och händerna fortfarande är lite små frusna. Men känslan av frusenhet kan vara riktigt mysig då man tänder en brasa och ljus framför en riktigt go film.
Andra dagen på 2010 har fortfarande varit ganska slapp och man tar igen som efter de allt för sena kvällarna och njuter av den kalla friska luften. Tiden går bara allt för fort så man glömmer bort att njuta.
Nyårslöfte: Carpe Diem! 

Nu ska jag join:a familj och vänner som spelar wii och behöver lite hjälp på traven, inte för att jag kan tillföra så mycket men kan ju alltid försöka. Spelas ju inte allt för ofta av mig just, men det är ju aldrig försent att börja säg. 
Ha en fortsatt fantastisk kväll (eller dag om man befinner sig på andra sigan jorden).

P & K
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback