Allting har sitt slut !

2010-05-27 23:18:17

Nu är allt i skolan i stort sätt över, förutom STUDENTTAGGET! WIHU

Alla betyg är informerade och snart satta vilket är underbart, tack och lov att man i alla fall gjort så gott man har kunnat och är nöjd för det har varit mitt mål. 12 år i skolan är helt ofattbart och nu börjar det riktiga livet.

Idag har vi haft en kort skoldag som resulterade i att man kom underfund med att man kommer sakna klass och lärare, endel är för gooa !
Efter skolan bar det av hemåt för att ta på en extra tröja innan man tog hojjen ner till stan igen för att skåda snyggaste vännerna i världen. Sjukt kul att se alla så uppklädda och fina.
Tisdag väntar min bal, jag längtar redan !

Vår ankomst kommer nog bli ganska extrem, i alla fall annorlunda ;)
"Jp" ringde idag till min baldejt och hade hört ryktet om en spännande ankomst och bad om en intervju, haha, det ska bli kul att se hur detta slutar :D

Klänningen är klar lika så min baldejts plastrong, allting hänger här i rummet och väntas på att få användas. Hår och make-up fixar några av mina bästa ! 
 
Bilder från dagens bal kommer här: 

 




De lägger ribban högt !

Imorgon är det jobb 12-18 som gäller därefter bal på Herrgården med alla gamla klasskompisarna, ska bli riktigt kul att se dem !

Nu ska jag dra mig mot sängen och ser fram emot morgondagen, sleep well !

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback