En av de bästa helgerna !

2010-05-23 23:43:10





Mestadels av min helg har spenderats med "a really good guy".
Lördagmorgonen börjar med att man drar sig väldigt länge i sängen, vilket var sjukt gött. Sedan blir man ännu gladare när man upptäcker det udnerbara vädret(helt sjukt att vädret kan påverka så mkt ?!).
Efter många långa minuter innan man gick upp blev det 5 km i skogen, Sikken start på dagen.

Efter lite lätt utslagen kropp blev det frukost på supervarm altanen med solen i ögonen och en lika svettig person brevid mig. Allt gjorde denna dag till en fin lördag !

Idag(Söndag) kom Faster med balklänningen, hjälp jag är verkligen imopnerad och riktigt nöjd! Den sitter som ett smäck och det är bara satsa på att bli snyggaste paret på balen med troligtvis extremaste ankomsten, ska bli spännande haha. Nu hänger klänningen 100% klar i mitt rum och får vänta ca 1 vecka på att användas.

Nämner inte ens min mördarvecka med prov, för snart är det STUDENTEN !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback