: Mammas dag :

2010-05-31 10:45:36

Idag är det söndag och Morsdag, vilket innebär att dagen startade med tårta och frukost i mammas säng.. Mysigt värre fast ganska jobbigt att gå upp så pass tidigt ändå.

Hela gårdagen jobbade jag nästan. 11-20.30 . Men det var riktigt kul bortsett från vad det var  i förrgår, då vi hade fullt med bokningar och liknade. Jag jobbade på golfrestaurangen igår men har också fått ett annat jobb vilket är sjukt gött och jag är riktigt glad !

I slutet av sommaren kommer jag infinna mig på din sko och Nilsons, så kom och frossa i skor :D
Troligtvis kommer jag jobba extra i höst eller få en annans fasta anställning också. Ska in och jobba extra imorgon så kan tyvärr inte se min kära kompisar på balen vilket är riktigt trååk ! (Men bilder kommer på fejjan;)

Min bal går av stapeln tisdag, ser fram emot det sjukt mycket nu och idag pyntade jag och baldejten färdigt vårt "fordon" till balen. Kommer verkligen bli något utöver det vanliga, egentligen inget jag brukar ställa upp på. Men går man balen en gång så kan man väl göra det till något kul :D

Nu är det sängen som väntar !


Försmak inför hur den kommer se ut..
P&K

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback