There's only one thing to do, tree words for you .. I love you!

2010-05-28 09:18:30

Man känner lycka över rastlösheten inombords, har precis ätit lite frulle med syster som skulle ge sig av till skolan. Fasten jag gick och la mig sent igår går jag upp tidigt, rutinerna för skola ligger i blodet.
Solen skiner in i mitt rum och det är riktigt varmt, åhh vad gött det är att ligga och dra sig i sängen !

Snart ska jag göra mig iordning och dra ner en sväng till city med mamma innan jobbet börjar, ska bli en riktigt go dag och ser fram emot gamla klasskompisarnas bal till kvällen.

Nu är man verkligen redo för att ta Studenten, balkläderna är där de ska, sommarjobb är tipptopp(kanske för mkt:S), feeling:en för framtiden finns !

Tänkte jag kunde bjuda på lite bilder från min bästa resa i livet hittils, AMAZINGSPAIN:



Innan vi lämnat kalla Sverige



Matlagningen stod vi själv för och mysigt hade vi !



Kan det bli mycket bättre med i stort sätt en egen pool och strålande sol ?!


Härligaste människorna att spendera kvällar med, Maffian är något vi i alla fall kan(med hetts) !



Vill verkligen tillbaka, minnen för livet <3

Nehe, nu var det dags att få på sig lite kläder och göra sig iordning inför ännu en fredag. Hoppas din dag blir lika bra som min troligtvis komme bli ..

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback