Trallalalallala

2010-05-02 11:06:20

Idag är det sista dagen för denna helgen, inte allt för kul. Fast det är verkligen ett måste att gå ut i det fina vädret, är ju helt stört fint !

Gårdagens lördag spenderades mestadels på jobbet, vaknade av att min klocka ringde 05.45 lite hårt men jag flög upp ur sängen för att jag tidigare drömt att jag glömde jobbtiden och ingen öppnade restaurangen. Lite trött och sleten kom jag hem vid fem. (fast fy vad gött det är att ta egen bil och dunka lite musik hela vägen;)Annars hade vi otroligt kul på jobbet, roligare än vanligt och många goa kunder som kommer med sina förgyllande kommentarer . LIKE

Kvällen bar av med friends för att kolla "bröllopsfotografen" den var riktigt kul i början, men blev bara sämre och sämre ju längre in i filmen man kom. I början var den till och med så bra att man skrattade åt skämten ;)

Nu har jag hunnit få i mig lite frulle och gjort sisådär 1 fysik tal.. Denna veckan valkas Fysik B TOTALLLLY FINAL, sen är det över! så pluggplugg för mig idag!

Innan jag sätter igång på riktigt ska jag ut och gå i det härliga vädret hade jag tänkt och kvällen ska spenderas med bästabästa !(Mina Resekamrater<3)


Bilden är från HV:S SM-guld i veckan, har från och med nu bestämt mig för att ta mer spontanbilder.. Kommer nog upp fler på bloggen hehe
Dock är kvaliteten inte den bästa, men det får ni ha överseende med !

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback