Våren läker såren

2010-05-03 22:25:59

Sicken goo dag det varit, helt underbart !
Solen skiner (som vanligt kan man ju nästan börja säga nu) när man vaknar och börjar dagen med en härlig morgonpromenad. När man har sovmorgon i 1.5 h är det sjukt värt, riktigt gött.

Sen blev det besök i en Moské på religionen, vilket faktiskt blev den ända lektionen på hela dagen. Ja eller egentligen inte, men vem väntar i skolan 5 h för att ha idrott?! Inte Sofie i alla fall..
Cykeln bar av hemmåt och jag bestämde mig för att utnyttja den friatiden till något bra, alltså:
- Skrev färdigt vetenskaplig rapport
- Städade rummet (krav av mamma)
- Skrev färdigt loggbok
- Njöt av solskenet

Kvällen bar av mot Hok för att inviga årets första golfträning.. Man är ju inte precis i klass med Eliten men alltid välkommen ändå, haha.
Vi spelade 9 hål och hade många skratt, sjukt värt. Trodde träningen skulle hålla på max 1.5 h, men chii fick jag kom inte hem förrens vid 21.00 Så nu ska jag lägga mig, är ganska slutkörd.

Imorgon blir en spännande dag, men är lite nervös måste jag erkänna:S

Bild från morgonens promenad i en heltäckt vitsippeskog <3

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback