Heldag i en trevlig stad

2010-10-06 09:23:23

Gårdagen spenderades i Höstiga Göteborg, tanken var en dag med shopping och vip-kväll med sofi's-mode och levi's curve ID på NK-GBG.
Fasten vi egentligen inte får shoppa gjorde vi det ändå, i alla fall lite kassar. Jag hittade en mysig tröja på Zara där det alltid finns potential till att hitta fina kläder. Min vän B shoppade lite mer både skor och jeans, men det är bra och behövliga saker.
Efter att ha suttit och ätit en världens godaste scones, morotskaka och tjuvlyssnat på två killar inne på fiket "fröken Olsson's CafÉ", (de pratade tjejer) var det dags att bege sig till Nk för en vip-kväll.

Under kvällen fick vi en kort introduktion om var Levi's Curve ID innebar och sen var det bara prova jeans. Där fanns också stylisten som style:ar Idol, en make up artist och DJ.

Tack vare att vi hade bil kunde vi därefter åka och hälsa på en kompis. Sicken Lägenhet, helt "In love".

Efter några timmars sömn, landade i sängen sisådär 2.20 inatt ska jag upp och jobba, men bara 6 h på DS.

Dagens:
B hade investerat i ett nytt Iphone fodral som vi var helt inne i och ska samtidigt fösöka gå upp för rulltrappan till plan 2, kollar inte vart vi går. Självklart hittar vi till rulltrappan , men det vi inte märker är att den går ner istället för upp så där står vi som fån och springer/hoppar för att inte ramla. Vakten som står ett ögonkast ifrån hör med oss, om allt är som det ska, haha ja det kan man ju undra ? 


Bjuder på en gammal sommarbild


Sjukt Värd Dag, Att man får sådan energi av en go utflyt är underbart ! <3


Kommentarer
Postat av: bella

hahaha, jag skrattar bara jag tänker på den lilla insidenten i rulltrappan!



tack för en sjukt rolig dag my wonderful friend! <3

2010-10-10 @ 21:48:07
URL: http://bellanotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback