äta, sova, jobba, skolan vart är själv levandet ?

2009-04-14 20:22:04

 
Har nu precis ätit mammas hemmagjorda pizzor med skinka och svamp, mums ! V och jag tog intiativ till joggingrunda i den sena eftermiddagen och invigde vår standard runda. Det är så härligt att bara kunna springa ut från dörren ut i skogen och snacka av sig lite i spåren !
Nu sitter jag här mätt och belåten med fysikböckerna framför mig, men det blir inte så mycket gjort har tröttnat för länge sen .. prov om 2 dagar som  jag borde ägna mer tid till men livet är ju så mycket mer än skolan och framförallt fysik.
Idag slutade jag kl. 12 det var härligt men vad dagarna går fort helt sjukt man hinner knapp med känns det som. De susar förbi med 200 km/h utan att ens hinna tänka efter, stört !
Jag tog en promenad hem från skolan för att jag slutade så tidigt men det var lite kallt om händerna måste jag  erkänna, inte värmen man vant sig vid idag inte. Sen gjorde jag supergod fruktsallad med kiwi, äpple och apelsin det gjorde pricken över i:et på min efterdag.
Nu ser jag fram emot och taggar ännu en dag i skolan imon.. Ska man gå eller cykla? Det får jag helt enkelt se imon
 
Have a great time and take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback