free

2009-04-20 19:06:29


A part of the team

Ännu en golfrunda idag, jag känner att så mycket golf som jag har spelat i långhelgen spelade jag nog hela förra året ! Det är sjukt mysigt. Idag åkte vi till min hemmabana : Hooks Gk . Det är lätt värt att åka 3 mil för att komma till denna golfbanan tycker jag allt.. Härligt sällskap hade jag med, riktigt lyckat !
Skulle pluggat en del var tanken idag men inte det , blev bjuden på Glass + Jordgubbar + Hallon hos A, så gott var det. Tack!
 Sen var det första www.snyggapaavstand.blogg.se träningen riktigt gött att komma igång och man blir så glad av alla härliga tjejer . Ser fram emot en tuff men härlig sesong i sommar ! TaggTaggTagg
Imorgon blir det skolan men dock kort dag slutar kl. 12 Nice..

SunShineSofie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback