Glader

2009-04-24 17:29:12

Nu var det ett tag sen jag bloggade, kände att det var dags ..
Igår var jag i skolan som vanligt och hade dock ett matte D prov, Kändes riktigt gött efteråt och sådan lättnad. Hoppas det visar sig på resultatet också. Efter skolan drog man ut på en härlig golfrunda i det fina vädret med gott sällskap. Jag har kommit på att jag verkligen gillar den stilla och lugna miljön på golfbanan. Lär bli fler rundor för mig i sommar känner jag , Imon ?
Kvällen bar sedan av mot dummemosse med lite marshmellows-grillning . Riktigt mysigt vi satt med filtar och grillade, det vi inte riktigt hade tänkt på var hur vi skulle släcka elden. var självklart i farten och slängde grus på, men släcktes det gjorde den tillslut. Det roligaste var när vi skulle åka hem och jag ser V:s ansikte i bilen helt jordig och sotig är hon men det är underbart haha
Dagen kan helt enkelt sammansfattas med en toppendag !




Tulpanerna i trädgården har slått ut ..
Idag vaknade jag till det fina vädret och insåg att vi även idag skulle få njuta av en solig dag . Hela dagen var räddad ! Frukosten fick ätas i solen på uteterassen med solen i ögonen ♥
Efter att vi haft första lektionen som började halv 10 kommer vår Bi-lärare in och meddelar att vi ställer in hans lektion . Galet vad jag blev glad. Slutade vid halv 11 istället för halv 4 ! Kan ni förstå lyckan jag kände ?
Resten av dagen spenderades på piren och hamnkanalen med glass efter skolans "härliga" pizza. Där satt vi ett par timmar sammanlagt och träffade mycket gott folk !

Nu sitter jag i solen här hemma med ett glas mjölk + bulle, Mums ! Kvällen bär av mot 18 års kalas hoppas du också får en mycket lyckad kväll !


Dagens outfit :
- Jeans, Levis  (gamla från 7:an men passar)
- Linne, zara
- Linne, Hm (under)



Imorgon är jag verkligen så sugen på en picknick i det fina vädret hoppas det blir av !


Ha det underbart !  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback