i dream to hold you in my arms

2009-04-16 22:39:58

Kom nyss hem från dumme mosse jag och tre vänner till mig tog en spontan promenad på spången. När vi sitter och äter ringer telefonen hela tiden. Alla olika människor ringde just då till olikai familjen det var ingen lugn kvällsmat inte. S var en av dem som ringde och ville ut och gå på mossen och det lät ju mysigt ,så vi begav oss. Meningen var att vi skulle gå först och grilla marshmallows sen, men problemet låg i att konsum hade inga marshmallows och S hade glömt tändstickorna så det blev ingen eld denna gången.

Idag var det faktiskt jag som stod för maten i huset och det blev pannkaksrulle med räkfyllning i ugnen alla tyckte den var mycket lyckad dvs inklusive mig hehe. receptet ?

Imorgon är det sista dagen i skolan för denna veckan och jag har inga prov eller äns läxor, det är så underbart. Dock har jag engelska muntliga nationellt prov men jag hoppas att det går bra i alla fall..
Kvällen vet jag inte vad jag ska göra än men något kul lär väl dyka upp,.

Stay cool puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback