Morsning

2009-04-13 11:35:30


 
Mammas ofärdiga muffins

Grannens katt är ute och luftar sig.

 God morgon på er !
Nu är påskhelgen snart över och det är jag ganska glad för. Godis hit och onyttigt dit utan träning det är inge vidare hehe. Men dagen idag ser inte mycket bättre ut, toskakaka och påsktårta. Men varför lever man om man inte får gotta sig med godsaker? That is a part of the life..
Idag ska jag ut i blåsippeskogen på picknick med familjen, jag hör vispen köra för fulla muggar från köket mamma är i full gång redan nu på morgonen och bakar den lilla picknicken.
Picknick:
-Toskamuffins
-pannkaksrulle med crabfish
-påskmust

Ikväll ska jag till A med cellisen och det ska bli riktigt mysigt för att det var ganska längesen vi sågs nu. Vädret verkar hålla i sig så underbart ! Det är lite mulet nu men hoppas på att det spricker upp i eftermiddag eller till lunch.

Bilder från blåsippeskogen kommer senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback