Saru Saru ?

2009-04-28 19:19:30

Engelska Np gjort vilket känns väldigt skönt och vi slutade kl 11.30 (gick en halv timma tidigare) ..  Dagen har gått förvånandsvärt fort och jag har varit väldigt trött vet inte alls varför ? Kan bero på att jag spänt mig inför engelskan.
Vi skulle skriva om equal opportunities på engelska-provet, fy vad kass det gick men inget att gräma sig över nu för gjort är gjort och kommer förhoppningsvis inte igen !
Igår var det nästan en heldag ute och fotade my friend. Anton och jag hade tessan som modell och vi fick till ett par riktigt fina bilder . .
 
 
 
 
Sofie Photo

På kvällen kom sen cellisen hem till mig och det var riktigt mysigt, lika kul varje gång. Dock glömde jag helt bort korpenträningen men en gång kan väl vara okej ?
Idag var det serietisdag vilket innebar GG (Gossip Girl) & AA (Andra Avenyn) åhh vad spännande det är. Lätt dagens höjdpunkt !
Nehe nu nalkas det mot kvällen och det vore ju trevligt att kanske passa på att ta en promenad eller liknande, vi får helt enkelt se !
Take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback