Stjärnhimmel

2009-04-18 00:35:06

Kom nyss hem från pingsten där man träffade lite härligt folk och umgicks.
Dagen i sig har varit ganska händelserik och bra . Skolan rullade på enligt schema och hade ganska lång dag ända till kl. halv 4 men det gjorde inget för vi satt ute på lunchen i det fina vädret och fick lite ny och fräsch energi. Idag hade jag mitt engelska nationella prov dvs muntligt och det var inte alls så farligt som jag hade föreställt mig. Man pratade på och hade en vild diskussion, det var till och med lite trevlig pratstund och de jag pratade med var toppen ! Ämnet var om identitet på internet m.m som är ganska lätt när det rör oss dagligen med tex. alla bloggar och facebook. 

Denna helgen kommer bli så sjuk bra känner jag på mig, långhelg, lördag, söndag, måndag. På lördag (imorgon) är det ung kraft men jag har lite beslutångest om det är värt att åka dit eller inte liksom. Det kostar 120:- och varje annat år har man ångrat att man gav de pengarna för det kändes lite ovärt men det ryktas om sjukt bra band iår bland annat www.myspace.com/elefantonline och de är ju ganska bra asså !
Dagen imorgon kommer jag nog också spendera med lite matematik,  för vi har ett matte d prov framför oss i veckan och är inte riktigt i fas än, men kommer förhoppningsvis att bli .. Hm annars är jag sugen på en utflyt med bil någonstans och varför inte picknick det har man ju provat förr :)
Ni får helt enkelt höra hur dagen slutade imorgon nu ska jag sova ha det bra i det fina vädret och njut man vet aldrig när den lämnar oss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback