Tacka gud för..

2009-04-21 16:27:15

Det finns mycket att tacka gud för.. bland annat alla serier. Man blir så glad när det är tisdag och vi slutar kl. 12 kommer hem och har gossip girl och Andra Avenyn att kolla på. Andra avenyn var sjukt händelserik denna gången och man längtar redan lite tills nästa vecka.
Dagen började med utvecklingssamtal med kära N. Inget större var det att klaga på, mer än att hon rekommenderade att skaffa pojkvän för att få lite annat än träning och skolan på tankarna. Jag slapp i alla fall 30 minuter av franskan som inte är det roligaste och det visade sig till och med vara läsförståelse, vilket jag inte hann färdigt med !
Idag var god mat i skolan, nudelwok så vi tog långlunch efter att vi slutat. Sen följde dagen upp med lite träning på friskis vilket var väldigt längsen sist.
Ska nog försöka plugga lite matte om jag orkar innan jag ska dra ner på korpenmöte om S.P.A.

Musik tips: Jon foreman : House of god,forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback