Utkast: Lör dagens ...

2009-04-19 11:23:39

Lördagens :
-
Lämna ut CV : Jag fick lite smått panik när jag märkte att jag kanske skulle vara arbetslös hela sommaren så jag beslöt mig för att  dra ner på stan och lämna ut lite CV:n här och där, man hoppas ju på något napp iallafall . När jag kom ner till stan visade det sig vara värsta gigantiska hundparaden och jag har då aldrig sett så många olika raser innan, helt sjukt ! Det fanns alla olika sorters hundar, från mus storlek → mellanstora kalven liksom !

- Golfrunda : Senare på eftermiddagen satte jag och pappa av mot Hok för att spela premiärgolf i det fina vädret. För mig gick det helt okej för att vara första gången, men för pappa gick det extra bra ! Det är så mysigt att komma ner till Hok till den lugna miljön och se solen som speglar sig i sjön nästan runt hela banan, Me like !

- Tacos + Robinson : Pappa och jag hade sådan energi av golfen att vi  fick äran att göra kvällsmaten (Tacos) det är ju så gott, går ju alltid hem. Man kände hur tröttheten sakta började komma och det blev Robinson låg schemat. Lite senare traskade jag mig ner till A där some good people spenderade sin kväll, Mysvarning!

Söndagens :
-
löprunda
- Matte
- Franska
- Golf ?
Hoppas även på något trevligt ikväll i och med att vi har en ledig dag imorgon : ) Det är Nice !

Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback