Yoho jag som har en dag extra att vara ledig

2009-04-26 21:29:37

Kom nyss hem från dahh work. Dagen började med att jag tydligen fått fel tid att börja jobba så kommer 1 h för sent, lite pinsamt ! Allt flyter sen på med nöjda och sura kunder, lite som vanligt. Det var mycket folk och mycket att göra men det gjorde inget för vi hade jätte kul tillsammans, jag & mina jobbapolare ..
Hoppas på att det blir fler jobb-tider i sommar för det är mysigt att jobba där. Man träffar så många gamla godingar som man inte träffar annars.
 Det hade varit lite kul att hitta på något ikväll i och med att man är ledig imorgon.Verkar dock som att jag sitter bort min tid vid datorn, inte helt okej ?

Imorgon skulle det verkligen inte sitta fel med lite sol och ska försöka palla mig ut på en morgon springning förhoppningsvis, sen golf på dagen kanske ?
På kvällen kommer det lite tjejer det blir nice.  Nu blir dte nog en kvällsrunda innan sängen kallar om jag hittar någon att gå med det vill säga.
Ha det underbart


Sommar -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback