12/12

2009-12-12 18:07:29

Vilka kompisar man har, underbara skulle man kunna sammanfatta dem .
Idag sov jag till 1 och det var sjukt längesen vill jag lova ! Jag kom fram till att det var nog för att jag verkligen slappnade av och kände ljugnet i helgen utan något som helst plugg.

Igår var det julmys hemma hos Karlsson's med fudge-, pepparkaks- och saffranspannkaka-bak. Ibland är vintern väldigt mörk och trist men ibland är det faktiskt det mysigaste som finns!
Självklart blev det lite idol-tittande emellanåt för att se vinnaren. Egentligen borde Calle vunnit tycker jag, men Erik är i och för sig duktig han med ..
Efter lite shake till musik och bak, roade vi oss med paketleken. .Paniken kom då och då, då ingen ville ha(vi ska inte nämna några namn haha):s paket. Bella kammade hem det underbara paketet som ingen vill ha till slut, det bestod av rosa(urläcker)klocka och xxl Mammatrosor. Men hon kommer nog ha trosona som pyjamas iallafall, så någon använding har hon ju för dem !
Själv fick jag mitt egna paket som sög lite men, det var i alla fall inga mammatrosor ..



Ikväll är det klingande julkort som gäller och ser fram emot det, för det är alltid lika mysigt !
NU måste jag skynda och göra mig iordning, vit tröja och svarta byxor är outfiten som ljusbärare så det blir inget velande på den fronten . .

Kan också medela:
- snö ligger en del på marken nu
- Längtar tilll JULAFTON!
- Har inte köpt någon julklapp(=stress)

Have a great time !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback