Dan före Julafton

2009-12-23 21:49:30



Juletiden är hektiskt och stessig innan allt faller på plats, men nu är det lugnt i huset minsann. För oss som tillbringar julen i Småland bjuds det på en vit jul och det är underbart för det var faktiskt ett tag sedan sist.
Allt är nu klappat och kart för att man ska kunna gå och lägga sig, men icke sa nicke när det är uppesittarkväll. 
Har precis ätit min första riktiga julskinemacka och den är alltid lika god. I alla fall är den första mackan god innan man hinner tröttna.  
Nu ska jag slå in mitt sista paket och sedan slå mig ner med resten av familjen framför TV:n .
Hoppas du också får en toppen jul och mycket kärlek!

Ta hand om de du håller kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback