Hey, Hey, Hey

2009-12-02 13:03:38

En ny bra artist som jag hittat:



Igår avslutade jag en av alla kurser jag ännu har kvar, nämligen ECDL. Känns riktigt bra att slippa de lektionerna nu innan jul när vi har fullt upp ändå.
Idag hade vi onsdagens-kemidag , då vi fikar och bara har kemi egentligen. Idag var det enbart matte som gällde som undantag på grund av matte D nationella som väntar nästa vecka. Underbara Pelle hade vi till vår förfogan och fick många svar på frågorna. Självklat hade vi inte bara Matte hela tiden, vi gjorde bland annat glass med flytande kväve och lekte runt i klassrummet med allt möjligt bus.

Nu är jag hemma för att vi slutade ganska tidigt och ska göra några matte tal innan träning med B-Notte väntar. Ska bli kul att träffa den tjejen minsann .. 

Ikväll är det Bonde på TV som blir belöning efter dagens plugg och träning, alltid lika mysigt måste jag erkänna ! Familjens veckohöjdpunkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback