Spännande liv :

2009-07-01 23:12:42

Man är ju lycklig och trivs underbart på sommarlovet !

Bornholm med familjen var väldigt mysigt och man fick  tid till att spänderade kvalitetstid med sin syster och familj. Våra dagar bestod av cykling, glass och sol vilket var mycket nice.
Som vanligt hade fam K. inte bokat något boende utan chansade att det fanns och allt löste sig dirket, super bra ! Vi bodde våra nätter i en mysig stad som hette Alling och därifrån utgick våra cykeldagar.
Min favorit stad på ön måste jag ändå säga var Gudhjelm som vi besökte twice.
 Kan berätta hur mycket som helst men detta får räcka för denna gången . .

Lite bilder från resan som säger mer än 1000 ord:

Hamnen i Allinge


Mamma och syster'


Badplats Allinge


Jag efter en 250 trappstegstrappa


Fru Pedersens cafè med kakbuffè, ät så mycket du vill !


Pause från cyklingen (M,M,S)


M passar på att slappa emellanåt


Solningen i det sköna gröna


Imorgon bär det av mot gullbrannafestivalen med härliga vänner, ser fram emot. Camplingliv lär det bli vilket ofta är hög mysstämning.

Höres när jag kommer tillbaka
Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback