Fotolära

2009-03-26 18:20:21

Tack snälla A !  Idag har jag lärt mig massor med nytt om min kamera och om hur man tar fina bilder. Kanon kul var det men dock kallt ute. Nu ska jag snart ner till Gina en sväng för att de har klubbkväll med T, är ganska trött men det blir kul ..
Imorgon har jag sovmorgon så gött och ikväll är det också Hv, HejaHeja..
Man blir så gald av solend en borde vara framme oftare längtar verkligen till Sommaren nu, Sola och bada . Längtar

Bilder från dagen:















Ha det underbart Krams Sofie                                                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback