Kvällen

2009-03-25 21:44:21

Denna kväll har varit ganska slapp om man så säger, småpluggat lite allt möjligt som jag legat efter med ! Hv vann ganska underbart asså ..
Dagen började med promme till skolan så man hann vakna lite med solen i ögonen och det flöt på med  det vanliga snacket i skolan . Efter skolan tränade jag with some friends på gymmet och fikade sedan med S.P.A , då var det bestämt vi ställer upp med ännu ett lag i sommar. Underbart Tjejer !

Just nu kom mamma in med godaste kakan med lime och digestiveborten mums lite sent men vad gör det :)
Är lite orolig för projektarbetet vet inte vad jag ska göra än och det ska vara inne nästa vecka lite panik ?
Men det brukar lösa sig i slutet i alla fall ..

Nu får jag ägna sista tiden till böckerna men vi höres imon <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback