You're welcome

2009-05-26 17:34:19

Idag gjordes det sista riktigt provet på hela terminen, underbart. Kändes helt underbart efteråt man blir ju glad. Gladare blir man av att få tillbaka prov som man verkligen lyckas i , sicken kickgivare .
Nu är jag mätt och belåten vill jag lova, har bakat lite våfflor med tjejerna och mums goda blev de. Pricken över i:et blev  GG. Ganska stört att man kan bli så insatt i en serie, inte mig emot dock för vilket bra avsnitt !

Åskan går utanför fönstret så egentligen borde jag nog inte sitta här med datorn i knä:et ,men ofta det slår ner här tänker man?

Imorgon väntar en ledig dag som kommer bli riktigt skönt att få göra precis det man känner för och har inget att plugga. Har inget planerat än så länge mer än balen på eftermiddagen jag hoppas verkligen de  får fint väder, fast första lite Golf kanske ? Dvs om vädret tillåter. .
Inget helt  bestämt, känns underbart och jag ser verkligen fram emot en mysig dag iallafall.

Ikväll ser det ut som match om inte vädret säger ifrån. Denna gången ska vi iallafall vinna, ge gärnet.
Sista kvällen man sover "själv", Laurie kommer på besök et nous allons essayer parler un peu francaise ensemble.




Längtar till denna sommaren, men börjar bli lite fundersam för har inte bestämt allt och Veliga Sofie är farligt. Börjar dyka upp några frågetecken faktiskt inte så bra. Men det kommer nog bli en sjukt härlig sommar !

Åskan hann inte slå ner och regnet har slutat, ser ljust ut för match.
Ta hand om er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback