: Så det ryker :

2009-11-26 16:22:29

Oj vilken trött skola man har. Vi tog oss en funderare under lektionen och tittade runt i klassrummet, det är så man skrattar. Någon sov, den andra suckde djup och verkligen ingen såg pigg och intresserad ut. Måste erkänna att jag inte höjde medelvärdet på energi jag heller. Fick till och med klagomål : Sofie, lyssnar du ?

Men nu känns det mycket bättre efter en hemkomst och fått fylla på med clementin och kaffe, mums!
Måste nu ta tag i mitt Historia prov tills imorgon och min psykologi-inlämning. Ikväll kanske jag gör mamma sällskap då Agneta Sjödin snackar om sin bok, inte för att jag är super intresserad men för att hon ville ha sällskap.

Ryck nu upp dig i höstvädret, för det ska jag göra  ! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback