Saknad: ett tecken på kärlek ?

2009-11-23 10:09:46

Sitter nu och pillar med mitt svenska tal. Temat landar nog ändå på äkta kärlek, men har en del att jobba på som allt annat just nu. Oj vilken "sofie att göra" Lista jag skrev upp för att få lite perspektiv på livet innan jul. Men det är bara att ligga i !

Nu ska jag traska ner till skola och ha en onödig historia (den är alltid onödlig för vi får hemstudie ändå) sen är det bara samhäll så dagen är rätt soft. Ryktet spred sig att vi skulle sitta kvar och göra matte inför vårt prov imorgon dock-men vi har mysigt tillsammans så kan nog bli trevligt !




Han är nu på flyget på väg till Australien, halvåret måste gå fort !  


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det här halvåret kommer att gå fort! Tittar på "Bonde söker fru" och saknar er båda!

2009-11-25 @ 20:13:12
Postat av: Daviid

Jag tar hand om honom sofie:) inga dimmor skulle man kunna säga! :D

2009-12-15 @ 08:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback