Tjollahopp vad tiden rusar iväg

2009-11-17 18:40:51

Nu har jag landat hemma efter mammas goda mat och lite familje prat . .
Den långa skoldagen har gjort en lite seg och mörkret gör en ännu segare, men nu ska jag ut med V på kvällspromenad. Mys att umgås med människor man tycker om !

Att man kan klara en ECDL-modul gör mig riktigt glad fast det är bland det enklaste (enligt de flesta) i skolan, lite konstigt va?
Efter att gått ut med humöret på topp från skolan idag träffade jag S och tog en mysig kaffe-fika innan han var tvungen att tjäna lite pengar,.

Imorgon är de NP i svenska som gäller men jag har berikats med många visa ord från "the good one", så det kan inte bli mer än bra nu. Förutom att jag säkert kommer faila på alla grammatiska fel ;)

Sköt om dig . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback