A long sleep

2009-10-12 09:16:05

Sovmorgon är dyrbart !

Idag börjar jag klockan 11, vilket känns riktigt lyckigt. Ändå gick jag bara upp lite senare än vanlig tid, så man hann äta lite frukost med mamma. Macka, gröt, kaffe och Jp-tidningen är grejor det.

Idag är det ganska lång dag som väntar i skolan, men den avslutas med idrott på rackertcentrum och kan bli riktigt skoj faktiskt!
Eftermiddagen ska spenderas med Svenska, Fysik och kemi hade jag tänkt(Får la se hur det gick;) innan det bär av till Cellis.
Får se om jag hinner titta in en sväng hos min försäljare också, vilket jag hoppas !

Time for prepering for school  . . Blir en promenad i den "Fina" vädret idag !

 



Sofiepussen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback