blogg-glädje tillbaka?

2009-10-08 15:40:07

Nu känns det faktisk roligare att blogg lite då och då, efter lilla uppehållet .. Måste bara börja ta fram min kamera och dela med mig av lite bilder också.'

Idag flöt allting på i skolan och vi fick bland annat tillbaka prov, som gjorde dagen bättre.

Dagens "flyt"-händelse:
På samhälls lektion var vi inte så aktiva i min grupp, men vi bestämde i varje fall vilken folkpartis som vi skulle intervjua. Per Hansson blev vår toffer för han bodde nära och bra tänkte vi. Efter de 5 intensiva minuterna var det lunch istället för samhälls lektion ansåg vi.. Men gissa vem vi ser !
Vi ser Per Hansson inkommandes under vår lunchrast, är det inte sammanträffande ?!?! JoHo minsann måste jag ändå erkänna.
 

Vi fick då ut en lite intervju men folkpartisten och kändes oerhört gött då man kan säga att vi är lediga nästa samhällslektion. Varför kan man inte ha lite flyt oftare?
Ibland är den god snäll mot en ! 

Nu blir det gymmet med mamma som övertalades till lite träning, det är alltid mysigt ! Sen blir det Psykologi plugg i och med provet imorgon . Men det är ändå inget roligt på tv ikväll så då kan man ägna en stund till freud, watson och deras teorier, inte sant?

Måste bara säga att jag har shoppingmani och vill SHOPPA !


Tjejer som kan göra en så glad, gillar er ! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback