Dagen innan taggas

2009-10-31 12:13:03

Igår var det kalas för hela slanten i huset, för jag blir ju faktiskt 18 bast imon. WUHU taggar lite faktsikt !
Fina blommor med sötate kortet fick jag av en man tycker om.
Fick världens finaste ring av världens bästa flickor som jag gillar mer än vad som räcker till att säga. Även en del flummis-paket som man inte ens slutar skratta åt tex. chips från ikea med inlagt gris-öra och -knorr. "Massage"vibration och mycket annat kom alla goingar med! 

Så härligt att vakna upp och allt är rfärdig-städat, mamma och pappa har hunnit vara framme innan man vaknade . Gillasss
NU har jag i alla fall fått i mig frukost, med tårtan från igår på det! Mums vad gott och wow vilken start på dagen hehe

Vädret är strålande ute så funderar faktiskt på att dra mig ut för en promenad, men är verkligen inte sugen på ipoden utan vill ha sällskap så får först försöka ragga upp någon snygging . .

Ha en fin alla helgona dag . BuuBuu 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback