Det är söndag och solen skiner

2009-10-18 13:09:37

Dagen igår var verkligen en behövlig dag som man kunde göra precis vad man ville på. Sånt gillar vi!
Mamma drog med mig på lite träning på morgonen och vad kan gå fel efter en sån härlig start på dagen ? Sen besökte mamma och jag världens mysigaste café/affär bort mot habo hållet. Kommer inte ihåg namnet just nu men riktigtriktigt mysigt!
Kvällen spenderades med  fina människor som grattade Johan som blivit myndig(Jag längtar mer än mycket till min dag nu) och sen drog man för att träffa en going som satt barnvakt.
Det var en mycket mysigt och lyckad kväll !  

Idag vaknade man av solen som både värmde och lyste upp i hela rummet.
Man ska verkligen inte klaga men man gick upp ganska tidigt för att det var svårt att somna om. Fast jag behövde komma upp i hyfsad tid idag för att spender tid med det "roliga" ämne samhäll som just nu handlar om ideologier och partier, interessant?
Ne tänkte la det !

En "uppmuntarnade" kommentar fick jag igår av pappa i alla fall:
-Du Sofie du får nog verkligen ta att plugga på samhällskunsskapen för där har du ingenting gratis!
Tack Pappa

Nehe men ska man ta och fortsätta med samhällskunskapen helt enkelt då. Sen blir det nog en skön välbehövlig promenad i det fina vädret.
Ha det fint vänner ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback