Dumlekakor

2009-10-21 15:53:34

Undra hur många dumlekakor jag har ätit idag ?
Men har man bakat det själv så är det okej för de måste ju försvinna så att alla tyckte de var så goda så att vipps så var de borta :D
Det var nämligen jag och min vän som hade kemi-fikat.

Onsdagar är alltid lika mysiga, korta och bra !
Vi hade idag énbart kemi och plötligt kommer stollen med eget sprit-tuggummi i handen som vi smaksatte med mint, men det skulle jag inte lurat i mig för ont i huvudet och magen fick man !
Dumlekakan efter jämnade ut det sen i alla fall hehe

Nu sitter jag här och borde verkligen ta tag i mitt plugg men har ingen större motivation. Får vänta lite till känns det som. .  Idag har jag också varit på mitt första elevrådsmöte i hela mitt liv. Kändes super, kände mig riktigt duktig och engagerad :)

Nu är det kaffe ropar mamma och det känns lockande , Tjobre !



Hoppas av hela mitt hjärta att en viss person
 ska känna sig trygg inför morgondagen !


Kommentarer
Postat av: bea

jag saknar att hänga med dig bruden! fy vad kasst att vi inte ses så ofta... men på fredag ryktas det om partaj! :)

2009-10-28 @ 09:33:36
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback