Isn't it wonderful with week-ends

2009-10-10 08:27:46

Tiden gå så fruktansvärt fort så man knappt hinner blinka !

Igår hade jag en super duper bra fredag måste jag ju bara säga er . Skolan började med att man skulle avklara ett prov som jag tror ändå gick bra fast det var mycket "ordbajsa"frågor som vi brukar kalla det i klassen. Sen blev det kemi med en lärare som oberoende på vad man själv har för humör får en att skratta. Hur lyckas han? ja han är go och läskig han minsann.
Sen var det tänkt att fredagen skulle sluta med en historiafilm, men den blev inställd så där slutade man redan halv 12 : Finfint !

Sen blev det lunch med skolans veg. mycket godare än chicken-bits, och små prat med goa tjejerna.

Jag lyckade till det med a6 efter skolan som var bland det bästa på länge har inte haft tid till varken stan-rännande eller shopping så det passade mig utomodentligt bra faktisk !
Blev också ett och annat i mina kassa(kan visa er en annan dag).
Det fina vädret, inbjöd sedan till en joggingrunda på eftermiddagen.

Kvällen blev också hur bra som helst !
Först drog man till konsert med soulit(www.myspace.com/soulitsoulit) som har en del riktigt goa låtar och där träffade man även sina udnerbaraste Bästisar som förgyller dagen genom att bara visa sig.
Efter den konserten bar det av till en liten stackare som behövde uppmuntars lite och kvällen kunde inte avslutas på något bättre sätt !
 " Like you "

Nu är det jobb 10-17.00/19.00 så hopp i kläderna sen är det bara förbereda för en dag i golfresturangen. Men jag är laddad! ''

Suddigaste bilden "i know" ;)



Puss på er (L)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback