Stay Real

2009-10-15 20:16:23


Svenska gick vägen idag, man blir riktigt glad när man lyckas. Det blir en kick till att fortsätta hålla ut !
Eftermiddagen har spenderat med fysik B och some music. Men nu har jag lagt ifrån mig mina fysikböcker och ska inte öppna dem mer innan provet imorgon har jag bestämt mig för ..
Lyssnar nu på lite sköna Alicia Keys låtar och bara slappar, sånt sofie gillar !

Imorgon lovas snö, men det är för tidigt enligt mig och inte alls härligt att promener i som jag faktisk hade tänkt. Så lär bli buss eller bil till skolan !
Börjar med härligt fysikprov och sen möjligtvis historia efter men inte säker. Ser riktigt mycket fram emot att spendera min eftermiddag med en riktigt going.
Så härligt att det lider mot veckans helg ! Underbart

Både jobbfri och nästan pluggfri helg. Nej pluggfri var att ta i för vi har både ECDL-prov och samhälls prov.
Nu ska jag ringa min kära granne !

SofiePussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback