Solen skiner och himlen är helt blå

2010-07-03 10:34:51

Fantastico ! Vaknade nyss upp ur min skönhetssömn och har fått i mig lite frulle i solskenet som väntar utanför. Ska snart ta tag i mina studnetpresenter också och förflytta dem in till mitt rum.

Igår var vi hos A..Pannie och grillade vilket var riktigt mys, men allla mygg kom tillslut då vi begav oss inåt och kollade för en gångs skull en riktigt rolig, hör och häpnad, fotbollsmatch.. Spännande in i det sista med straffar. Men jag kände mig väldigt trött efter 10-19 jobb under dagen..

Idag ska jag minsann fixa till mina studentkort och kan bocka av ännu en grej som är ett måste att få färdigt. Sen blir det troligtvis beach:en.

Simma lugnt kära vänner !

Det har blivit så bra vid munksjön där man på förmiddagen kan njuta med solen i ögonen, sjukt läckert !


Werne roar sig glatt med Lydias Face..




Stämningsljus till grillkväll..



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback